Сфери застосування
Віртуальні панорами і тури корисні всім, хто йде в ногу з часом і прагне вести і рекламувати свій бізнес нестандартним і найбільш сучасним способом.
У всьому світі 3D панорами і віртуальні тури визнані незамінним засобом просування товарів і послуг. Багато успішних компанії виділяють у своєму рекламному бюджеті пункт саме на таку інноваційну рекламну технологію.
Сфера застосування сферичних 3D панорам і віртуальних турів дуже широка. Сферичні панорами, що привертають увагу і викликають інтерес практично будь-якої людини (незалежно від його віку та соціального статусу, та за рахунок доступності інтернету) вже знайшли своє місце в багатьох сферах сучасного життя:
- Готелі, будинки відпочинку, туристичні комплекси, санаторії та пансіонати, розважальні та дитячі центри
Все частіше люди, перш ніж провести гарну відпустку, вікенд або ж вирушити в інше місто у справах, використовують інтернет як засіб для пошуку місця відпочинку, розваг, проживання. Людина, як правило, не зупиняє свій вибір на першому ж ліпшому варіанті, а переглядає декілька позицій. Переважна кількість фотоматеріалу, що доступний на сайтах, не завжди відповідає дійсності, не дає уявлення про реальні розміри приміщень, показує найвигідніші ракурси.
Наявність віртуальної 3D панорами — це крок назустріч клієнту, що дає реальну перевагу перед конкурентами. 3D панорами і віртуальні тури надають прекрасну можливість продемонструвати вашим потенційним клієнтам та гостям затишок готелю чи пансіонату, розташування та оснащення кімнат, ресторанів, спортивних залів, а також красу навколишньої території. Наявність повного 3D-туру свідчить про те, що заклад відкритий і привітний для клієнта, нічого не приховує від його очей.
- Магазини, супермаркети, торгові центри, салони
Сьогодні чи не кожен власник магазину відчуває гостру конкуренцію з розвитком онлайн торгівлі. Інтернет-магазини, економлячи на витратах з утримання торгових площ і персоналу, можуть запропонувати кращу ціну. Однак, покупцеві все ще важливо побачити і відчути на дотик потрібний товар. І 3D панорама допоможе схилити вибір покупця на користь візиту у ваш магазин. Звичайно, велику роль відіграє місце розташування клієнта. Сферична панорама вашого магазину хоч і буде доступна всьому світу, але дійсно корисна вона буде тим, хто проживає в тому ж місті, і має можливість відвідати його особисто. Але ознайомившись з магазином віртуально, покупець може зробити висновки:
- про товар (адже він дійсно є у вас в магазині)
- про асортимент (наочно видно, що представлено в вашому магазині окрім товару, яким зацікавлений),
- про зручність покупки (є продавець-консультант, з яким спілкуватися напевно зручніше і корисніше, ніж з будь-яким іншим невидимим «онлайн-консультантом»).
До того ж, крім широкого асортименту, панорама або віртуальний тур дозволять показати покупцеві оформлення Вашого магазину.
Також, відомий ефект коли покупець заходить в магазин прицінитися, подивитися. Заходить в інші магазини, потім повертається в один з них і робить покупку. 3D панорама дозволяє вашому потенційному покупцеві здійснити свій перший візит до вас віртуально в будь-який час. Таке знайомство позитивно позначиться на другому, «особистому» візиті до вашого магазину, коли відвідувач вже не витрачає час на ознайомлення, а твердо знає навіщо прийшов.
Маленькі магазини всіх сфер діяльності, для яких наявність свого сайту до сьогоднішнього дня не мала особливої практичної користі, тепер, за допомогою об’ємної панорами, можуть активно сприяти реальному візиту відвідувачів «з Інтернету». Для цього досить створити і розмістити в мережі свій віртуальний відділ.
- Ресторани, кафе, бари, клуби, театри та інші заклади громадського харчування і дозвілля
3D панорама надасть можливість всім потенційним відвідувачам поринути в атмосферу затишку і оздоблення вашого закладу та представить все до найменших дрібниць: інтер’єр, освітлення, розташування столів і барних стійок, а також оригінальні елементи декору. Потенційним відвідувачам напевно буде цікаво переглянути ваш інтер’єр перед відвідуванням, і, можливо, наявність віртуального туру стане вирішальним фактором при виборі того чи іншого закладу. Особливо це актуально і важливо для людей, які обирають собі місце для проведення свята (весілля або ювілей). Віртуальний тур дозволить людині визначитися з вибором, не відходячи від свого комп’ютера, а власник закладу отримує реальну конкурентну перевагу.
- Агентства нерухомості, ремонтно-будівельні та архітектурні компанії
Віртуальні тури по об’єктах нерухомості це майбутнє даної сфери послуг, яке вже настало! Саме в цій сфері 3D технології набули найбільшого поширення.
Це справжня знахідка для тих, хто займається продажем котеджів, елітного житла, здачею в оренду офісів і приміщень, надає покупцеві більш детальне уявлення про наявні об’єкти, та змогу обрати ті, що дійсно йому підходять не тільки по загальних параметрах, але й візуально. Заощаджується великий об’єм часу на відвідування кожного об’єкта та перекази усіх переваг, а також скорочуються витрати на найм додаткових співробітників, а заощаджений час можна приділити реальному клієнту, що прийняв рішення про покупку. 3D панорама — важливе нововведення у розвитку ріелторської справи.
3D панорами також будуть корисні тим людям, які займаються продажем або орендою свого житла особисто. Додавши посилання на віртуальний тур до оголошення про свій об’єкт, продавець також отримує всі вищезгадані переваги. А враховуючи вартість угод в сфері нерухомості, виготовлення віртуальної панорами є виправданим кроком для будь-якого об’єкта, від невеликої однокімнатної квартири до елітного будинку, адже дозволяє продати чи здати об’єкт в оренду значно швидше.
Покупка нерухомості – серйозний крок, що вимагає ретельного огляду об’єкта. Це також стосується і сфери будівництва та ремонту. Будь-яка будівельна чи проектна організація має свою базу виконаних замовлень, але яку перевагу нададуть вказані цифри? Інша справа коли кількість виконаних робіт підтверджена візуальною інформацією про кожен, і замовник має змогу дійсно побачити на власні очі користь співпраці саме з вашою компанією, відвідавши сторінку портфоліо вашого сайту і переконатися в якості виконання робіт.
- Салони краси, перукарні, фітнес-центри, тренажерні зали, сауни, стоматологічні та інші клініки та лікувальні заклади
3D панорама чи віртуальний тур — це також елемент іміджу для будь-якої серйозної фірми. Якщо ваш інтер’єр гарний і цікавий, обов’язково покажіть його у вигляді сферичної панорами всім потенційним клієнтам. «Прогулюючись» по вашій фірмі на екрані свого комп’ютера, клієнт напевно захоче побачити всю цю красу по-справжньому.
Що стосується сфери лікування та оздоровлення, то незважаючи на великий прогрес медицини, коли лікування без болю є правилом, пацієнти все ще відчувають страх перед візитом до лікаря, особливо якщо цей лікар — стоматолог. Віртуальний тур по клініці, що включає 3D панорами кабінетів дає змогу познайомитися з клінікою заздалегідь, не встаючи зі зручного місця, звикнути до атмосфери і упевнитися, що немає ніяких причин для страху і відкладання свого візиту, особливо якщо панораму супроводжує приємна мелодія.
- Історичні та культурні пам’ятки, парки, музеї, виставки, туристичний та екскурсійний бізнес
Згідно з дослідженням організації Harris Interactive, одним з найбільш важливих чинників при виборі місця відпочинку чи екскурсії є якраз візуальна інформація. 73% опитуваних відповіло, що вибирають місце відпочинку або туризму в Інтернеті. І з них 69% вважає, що найбільш важливою інформацією, необхідною для прийняття остаточного рішення, є саме візуальна інформація — фотографії, а краще віртуальні тури або відео.
59% опитаних назвали 3D сферичні панорами і віртуальні тури корисними або навіть дуже корисними при виборі місця екскурсії або відпочинку.
Віртуальні тури допоможуть туристам і гостям зорієнтуватися в місті, покажуть найбільш цікаві маршрути і визначні місця (вулиці, парки, площі, будівлі і монументи).
Віртуальні екскурсії, перегляди інтер’єрів замків, історичних будинків — хороша реклама, яка приваблює відвідувачів, а також можливість демонстрації приміщень та експонатів, що з яких-небудь причин не можуть бути представлені реальним відвідувачам.
- Промислові та виробничі підприємства
Віртуальний тур по підприємству може бути цікавий з кількох причин.
По-перше, показуючи виробничі процеси у вигляді 3D панорам, підприємство демонструє високі стандарти якості, відкритість і лояльність до кінцевого споживача. За допомогою ефекту присутності, віртуальний тур по виробництву можна порівняти з постійно діючою екскурсією, доступною для клієнта 24 години на добу.
По-друге, цільовою аудиторією віртуального туру можуть бути потенційні інвестори, покупці та постачальники виробничого обладнання, претенденти на різні вакансії вашого виробництва.
Отже, технологію 3D сферичних панорам і віртуальних турів можна застосувати в багатьох сферах і галузях, зазначений вище список можна продовжувати. Наостанок, додамо, що 3D панорами і віртуальні тури можна презентувати і за допомогою CD або DVD дисків, флеш пам’яті або власного ПК, тому навіть немає необхідності підключення до Інтернету. Також не обов’язково мати свій сайт, на сьогодні існує безліч соціальних мереж, що дозволяють завантажити панорами на свою сторінку.
Для підприємств, які вже мають свої сайти, panografika.com запропонує інтеграцію окремих елементів панорами зі сторінками і розділами вашого сайту. Наприклад при натисканні на конкретний товар у віртуальному турі, користувач потрапить на відповідну сторінку сайту з описом.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
СФЕРИЧНІ ПАНОРАМИ ТА ВІРТУАЛЬНІ ТУРИ ►►►
СФЕРИЧНІ ПАНОРАМИ, КОМУ ВОНИ ПОТРІБНІ ►►►
ЗНІМАЄМО ПАНОРАМУ ►►►
ЗБІРКА СФЕРИЧНОЇ ПАНОРАМИ ►►►